Prosjektorganisering

Etter vedtak i fellesnemnda i juni 2018, vil prosjektorganisasjonen bli organisert etter den overordna administrative strukturen i den nye kommunen. Prosjektleiar vil ha ei leiargruppe som består av rådmennene i kommunane og kommunal- og stabsjefane.

Tilsette får kome med innspel om:

  • Konkret inndeling i einingar innanfor kvart kommunal- og stabsområde.
  • Høyringa om den overordna administrative strukturen har forslag til oppgåveportefølje innan kommunal- og stabsområda, men ikkje inndeling i organisasjonseiningar. Dei tilsette har fått høve til å kome med innspel til dette. Tredje fase vil også omhandle korleis vi skal legge til rette for godt tverrfagleg samarbeid på tenestenivå.
  • Geografisk plassering av kommunal-og stabsområda. Det ligg føringar i intensjonsavtalen.
  • Vurdering om bruken av kommunale føretak (KF) er ein eigen prosess.

Organisasjonskart for prosjektet med å danne nye Ålesund kommune (oppdatert januar 2019):

Organisasjonskart med bilder oppdatert

Stabsområda er gule.

Kommunalområda er oransje.

Du kan sjå meir om kven som er med i dei forskjellige styringsgruppene og om arbeidet under punktet Stabs- og kommunalområde.

Ålesund eigedomsselskap (kommunalt føretak)

ÅKE organisasjonskart 900x600

 

 

 

Om nettsida

På denne nettsida kan du følge med på bygginga av nye Ålesund kommune.

Org.nr. 920 415 288 

Kontakt

Postboks 1521, 6025 Ålesund
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.